Followers

Tuesday, June 21, 2011

Akhirnya!

Siap akhirnya!
Setelah melalui pelbagai cabaran dan rintangan(halangan dalaman dan luaran), berjaya juga aku menyiapkan jahitan manik baju ini. Yeay!

Aku mula menjahit manik ini setelah bayiku berusia 2 bulan, kini bayiku berusia 4 bulan. Dua bulan baru siap. Fuhh!

Dua minggu pertama aku berjaya menyiapkan sebelah tangan baju ini.

Minggu-minggu seterusnya halangan yang datang bertali arus hingga aku hampir giveup

Pertama kali mencuba jahitan cabbage, kurang cantik berbanding orang yang dah biasa menjahitnya


Baju ini aku belum pakai lagi, mungkin hari ini kot(tapi tak janji tau!)


Selepas ini aku akan mencuba jahitan cabbage lagi. Harap-harap jahitanku tidak terperuk seperti ini.

5 comments:

  1. wah! bleh la jahit utk raya nanti ye!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. nani : nti nak jahit manik kat baju raya baby sekali..hukhuk..

    ReplyDelete
  4. wah... salute tol la orang yang jait memanik nih... cantil la noriza. nanti nak tgk la wak contoh

    ReplyDelete
  5. sue : jomla kita menjahit manik..klu ada kawan lagi seronok menjahit

    ReplyDelete