Followers

Wednesday, May 8, 2013

Harungilah Dunia Cintamu!


Bukan semua orang dilahirkan bertuah, seperti rakan sekolahku  yang dapat mengeluarkan produk minuman kesihatan sendiri, tentulah sebahagian orang yang dapat melakukannya, tapi dia ada inisiatif dan ada modal juga, dan sebagai sahabat tentulah aku  turut membeli produk ini sebagai tanda sokongan dan galakan kepadanya yang begitu positif dalam perniagaan ,
Namun dari cubaan pertama minum hingga ke hari ini, sudah dua tahun berlalu dan  aku tidak pernah berhenti minum, entah mengapa terasa ada satu keserasian dan aura yang datang entah dari mana,,tapi yang paling pasti suamiku selalu berkata “minumla,,jangan berhenti k!” dan aku akur dengan maksudnya, dan sebagai memastikan bekalan mencukupi aku telah membelinya sekotak besar (18 kotak),,nampaknya aku telah menghabiskan 2 kotak besar,,,hmmm,,,betulke ni,,macam tak percaya juga tapi itulah,,
  

Ratu Balqis
Khusus Untuk Wanita


Kadang-kadang bila kita berbuat sesuatu dengan mengharapkan perubahan dalam masa yang singkat seumpama dua hari atau dua minggu tentulah ianya amat mengecewakan,,tetapi kesabaranlah kunci segalanya,,dan kini aku benar-benar berpuashati dan aku berani berkata pelaburanku amat berbaloi-baloi,,
Setelah kudapati badan pun terasa lebih sihat dan cergas, minda lebih cerdas dan tenang dan naluri kewanitaanku begitu mendamaikan,,


 Mengandungi sarang burung, kacip fatimah, manjakani, serapat, lobata, acai berry, delima  dan madu,
Sedap sangat rasanya,


Sungguh, aku percaya bila orang berkata dunia ini sangat indah bila keindahan itu wujud di dalam hati, dan ternyata ia hadir apabila hubungan cinta dengan pasangan yang semakin intim dan mengasyikkan,,setiap patah perkataan yang lahir dari kekasih pun hanya ucapan cinta dan sayang semata-mata,,hati pun selalu ingin berada di sisinya,,mendengar pujian dan gurau sendanya, serta mengharapkan cintanya yang berkekalan,

No comments:

Post a Comment