Followers

Monday, September 5, 2016

Hasil Menyelam 10 minit!

Kadang-kadang susah untuk menjangka apakah yang akan dibawa pulang apabila pergi menyelam kat bundle, selalunya saya akan pulang dengan satu atau dua PML sahaja kerana tak jumpa dengan barang yang dicari.
Tetapi yang sering terjadi adalah saya pulang dengan tangan kosong!

Namun adakalanya rezeki tertulis hari sekian sekian saya akan mendapat hasil selaman yang sangat menguntungkan!

Seperti hari ini, saya telah menyelam di Bundle depan SM Kebangsaan Machang hanya 10 minit dan inilah yang saya bawa pulang dengan bayaran rm1 setiap satu barang!

Amboi!!! Hatiku melonjak lonjak kegembiraan!!!



Gelas kaca Bucu Lima dapat 2 biji




Cawan Bunga Sabun Mulut Lebar dapat 1 biji..hehe..jadi lah dari tiada langsung
Piring takde



Cawan Twin Roses dapat 4 biji..huhuhu..hepinya mak aiii...tapi piring pun takde!


Dan Cawan Buluh Emas
dapat 5 biji tanpa piring jugakk!!

Syukurlah rezeki Allah datang dari yang tidak disangka sangka!!

No comments:

Post a Comment